nutizie

Mercatu di Display - Crescita, Tendenze, Impattu è Previsione COVID-19 in 2022

Per u 2021, u mercatu di Display di Realtà Aumentata hè valutatu à $ 581 milioni è hè previstu di avè un tassu di crescita annuale compostu (CAGR) di 46,06%.U scoppiu di a pandemia hà attivatu u sviluppu di l'aumentutecnulugia realitàin vendita, educazione è salute.
Questi mudelli sò previsti per furnisce una sperienza visuale assai simili à a realità è risolve i prublemi cum'è a bassa risoluzione, l'imaghjini distorti è a fatigue di l'ochju, mentre facenu l'auriculare più liggeru.A regione hè ancu casa di parechji grandi attori, cum'è eMagin Corporation, un grande fabricatore di microdisplays OLED d'alta risoluzione per AR / VR è altri prudutti di imaging vicinu à l'ochju.A cumpagnia mostrarà a so linea di prudutti attuale, cumpresu dPd direct-drawnTecnulugia di microdisplay OLED, à Display Week 2022 in San Jose, California in May 2022, una di e più grandi cunferenze di l'industria dedicate à u mercatu di visualizazione.Ambiente cumpetitivu U mercatu di visualizazione di a realtà aumentata include principalmente parechji attori domestici è internaziunali.A cumpetizione hè prevista per esse intensa è resta a stessa trà i ghjucatori durante u periodu di previsione.Attori impurtanti in u mercatu sò Sony Corporation, Samsung Electronics Co., Ltd., Kopin Corporation, Japan Display Corporation è altri.L'avanzati tecnologichi in u mercatu anu ancu datu à a cumpagnia un vantaghju competitivu significativu è u mercatu hà vistu numerosi partenarii.ghjugnu 2022 - Kopin hè statu attribuitu un cuntrattu per sviluppà un novu sistema di imaging di veiculi per un grande cuntrattu di difesa di i Stati Uniti.U novu sistema unisce i micro-displays à cristalli liquidi ferroelectrici (FLCOS) d'alta risoluzione è di bassa putenza di Kopin è ottiche speciali in una carcassa speciale extra robusta per l'usu in ambienti estremamente duri.ghjugnu 2022 -LG Displayprevede di mette i basi per una mostra per A
L'attivisti XR anu riservatu un tour ufficiale di l'edificiu u venneri è sò stati incollati à a sedia di l'oratore cù catene.
I risorsi domestici di litiu, u minerale più impurtante utilizatu in a fabricazione di veiculi elettrici, pò esse micca abbastanza per scuntrà alcuni obiettivi climatichi di i Stati Uniti, hà avvistatu u minatore.
Apple avanza in a publicità digitale, sfidendu a longa dominanza di Google è Facebook.
(Bloomberg) - I prezzi di u petroliu sò cascati à u so livellu più bassu da ghjennaghju, postu chì u dollaru di i Stati Uniti hà aumentatu à massimi record è i timori anu escalatu nantu à a dumanda glubale, cumpresu in a Cina colpita da u bloccu. A maiò parte di leghje da BloombergRussia Avvertisce in privatu di Dannu Ecunomicu Profondu è Prolungatu. Trading d'Energia Stressed by Margin Calls di $ 1.5 trilioni. Miliardariu indianu chjude in Bezos cù 1,000% Stock SurgeUcraina Ultime: I Stati Uniti dicenu chì a Russia cerca munizioni da a Corea di u Nordu. Mercati WrapWest Texas Interm A maiò parte di leghje da BloombergRussia Avvertisce in privatu di Dannu Ecunomicu Profondu è Prolungatu. Trading d'Energia Stressed by Margin Calls di $ 1.5 trilioni. Miliardariu indianu chjude in Bezos cù 1,000% Stock SurgeUcraina Ultime: I Stati Uniti dicenu chì a Russia cerca munizioni da a Corea di u Nordu. Mercati WrapWest Texas IntermA Russia più letta di Bloomberg avvisa in privatu di danni ecunomichi profondi è persistenti. U cummerciu di l'energia stressatu da $ 1.5 trilioni di marghjini. Miliardariu indianu si chjude nantu à Bezos cun 1,000% di crescita di azioni.
Tim Cook è Apple sò previsti per svelà l'iPhone 14 u marcuri à 2pm ET.Perchè un analista aspetta chì i prezzi aumenteranu per l'ultimemudellu high-end.
Dopu à Oxford è Cambridge, a più antica Università Royal Chartered in Galles è l'Inghilterra hà un PhD part-time.
Apple hè vicinu à accoglie u più grande avvenimentu di l'annu annunziendu u so pruduttu più grande.A cumpagnia ospita un avvenimentu in diretta per mostrà u novu iPhone 14, un Apple Watch migliuratu, è forse ancu una nova aghjurnazione per l'AirPods Pro.In fatti, ci sò rumuri di quattru novi iPhone 14s: un picculu è grande Pro è un non-Pro.
L'attivazione di l'aghjurnamentu di Bellatrix nantu à Ethereu hà attivatu l'iniziu di a fusione, chì hè prubabile di finisce in qualchì parte di u 13-16 di settembre.
HKU MSc Business School Admissions 2023. Unisci à u nostru webinar live per i migliori cunsiglii da ogni direttore di prugramma.
(Bloomberg) - Sicondu un rapportu internu preparatu per u guvernu, a Russia puderia affruntà una recessione più longa è più profonda cum'è l'impattu di e sanzioni americane è europee s'intensifica, affettendu l'industrii chì dependenu di a so ecunumia per anni.I risultati di mesi di sforzu ufficiali è esperti chì valutanu u veru impattu di l'isolamentu ecunomicu di a Russia cum'è u risultatu di l'invasione di l'Ucraina da u presidente Vladimir Putin pintanu un ritrattu più sbulicatu di i funzionari di solitu presenti.
Ray Wang, analista capu è fundatore di Constellation Research, hà dettu à Yahoo Finance Live chì hè ora di ripensà quale hè in cima di a catena alimentaria di u giant tecnologicu.
U marti, AT&T hà presentatu una demanda in tribunale federale per u Distrettu Orientale di Texas, accusendu u so cuncurrente di publicità falsa.
Questa mossa anticipata aprirà a strada per u più grande cambiamentu in a professione di cuntabilità in più di 20 anni.
Liz Truss urge à a Borsa di Londra per riduce a burocrazia per assicurà a sicurezza energetica per evità l'irrilevanza postu chì a burocrazia affunda e cità dopu chì Liz Truss nomina u Primu Ministru Lucy Burton.a nostra newsletter di ogni ghjornu
Intel è altri pruduttori di semiconduttori si basanu nantu à u finanziamentu Chip Act per espansione e so operazioni in i Stati Uniti.
3 tendenze di i cunsumatori chì avete bisognu di sapè, 2 strategie di media esclusive Mega Sale, è 1 formula vincente per mantene u to dito è maximizà i vostri mumenti di Mega Sale.
Quandu cercate i migliori stock AI, identificate cumpagnie cum'è Google, Microsoft è Nvidia chì utilizanu AI per migliurà i prudutti o ottene un vantaghju strategicu.


Tempu di Postu: Sep-07-2022