nutizie

Cumu sceglite u Pc Touch Screenmonitor ghjustu

I grandi touchscreens sò diventati sempre più populari in diverse industrie, in particulare in questa era di media interattivi induve quasi tutti i display digitale supportanu u toccu.L'usu più cumuni per i grandi touchscreens hè in l'industria di u cumerciu è l'ospitalità, ma si prisentanu ancu in soluzioni sanitarie è di ricerca di strada, è cum'è dicenu, s'ellu diventanu più grande o vanu in casa, i grandi touchscreens chì utilizanu multi-touch per parechji utilizatori facenu. l'esperienza più cumpleta.

Ci sò parechje ragioni per integrà aMonitor Touch Screen per PCin u vostru affari, ma sceglie u megliu ùn hè micca cusì faciule cum'è pare.Ci hè parechje scelte quì fora!Ma a scelta di l'uttellu adattatu per i vostri bisogni hè critica, per quessa, eccu alcuni fatturi chjave chì duvete cunsiderà quandu sceglite u display interattivu ghjustu.

Chì dimensione di u screnu?
A dimensione curretta di u screnu dipende da u vostru scopu, u numeru di persone chì si uniscenu tipicamente à a sessione è a so distanza da u screnu.Questa tavula descrive dimensioni standard basatu nantu à u scopu è u numeru mediu di persone per sessione.
In generale, e sessioni sò megliu sirvutu cù una schermu 55-75 inch;pudete cunnette in wireless o via HDMI à una schermu più grande o più chjuca per adattà à a vostra situazione.I schermi portatili più chjuchi sò ideali per e sessioni di scuperta più chjuche.
Per e sale di presentazione, duvete sempre sceglie a dimensione di u screnu più grande per catturà l'attenzione di u vostru audience è assicurà ch'elli vedenu chjaramente.Sicondu a dimensione di a stanza, e sale di riunioni ponu utilizà schermi mediu à più grande.Di sicuru, a dimensione dipende ancu da a qualità di u vostru schermu in paragone.

U Pc Touch Screenmonitor deve esse mobile?
Un sbagliu cumuni per evità: muntazione di u vostruMonitor Touch Screen per PCnantu à u muru di una sala di cunferenza è aduprendu cum'è una schermu TV regulare per difettu.Pudete veramente assicuratevi chì pò esse spustatu in ogni locu mettendulu nantu à un supportu rotulatu robustu.

A flessibilità di u spaziu hè ancu impurtante in e sale di cunferenza è di presentazione è riduce u costu generale perchè ùn avete micca bisognu di installà un monitor di touch screen in ogni locu.I display touch screen sò fissati à u muru principarmenti per ragioni spaziali è estetiche, ma sè vo circate di flessibilità è accessibilità, allora investisce in un stand rolling pò esse a megliu opzione per voi.

https://www.lcdisplaytech.com/china-manufacturer-for-pc-touch-screenmonitor-full-outdoor-all-weather-outdoor-tv-pid-product/

Chì computer à sceglie?
A facilità d'usu hè a chjave per aduttà ogni strumentu.Quandu qualcosa funziona bè, deve esse capace di integrà perfettamente in u vostru ambiente attuale, minimizendu cusì a necessità di supportu è furmazione.Tuttavia, per i dispositi chì sò generalmente in spazii di l'uffiziu cumuni, a sicurità hè un altru aspettu chì avete bisognu di cunsiderà.
Di genere, l'utilizatori ùn importa micca ciò chì OS o PC a schermu hè, sempre chì ponu aduprà facilmente è u screnu hè abbastanza putente per avè una bona sperienza.


Tempu di post: 27-oct-2022