nutizie

Viaghjà in i Caraibi hè caru

Era un sabbatu matinu caldu è umitu à a spiaggia.À a mo diritta, bandiere nere cù cranii è ossa incruciate lampanu da i so masti in u ventu caldu.À a mo manca, palme chì spuntanu da a sabbia, davanti à una distilleria induve si facenu rum è più.In uni pochi d'ore seraghju circundatu da una mansa di festanti chì sò ghjunti quì à beie assai rum.

Situatu nantu à e lunghe spiagge di sabbia di Ocean City, Seacrets hè un enormu cumplessu di divertimentu in stile giamaicanu cù 19 bars, una discoteca, una cantina è cinque sale di cuncertu.

Ma u più impurtante, Seacrets hè un locu per scuntrà ghjornu è notte.Hè cunnisciuta per i so tavule è sedie mezzu sommersi in a baia, induvecamerieri vestiti di costume da bagno(cunnisciutu ancu cum'è Seacrets Bay Girls) serve bevande tropicali.Questa hè una festa in piscina in Las Vegas induve pudete sperienze Pirati di i Caraibi per una piccula tarifa.
In casu chì l'avete mancatu, viaghjà stu veranu hè caru.I vacanze in i tropichi sò impensabili per a maiò parte di a ghjente.Un ghjornu quì si senterà veramente una festa in Giamaica?Ci hè solu un modu per sapè.
Qualchi ghjorni fà, aghju compru una grande maglia di tank top per stu viaghju.Avà sò solu una zitella chì sta davanti à u specchiu di u bagnu di un motel chì li dumanda perchè hà compru quellu gilet di maglia.

Dopu à a prima volta, aghju pusatu à u bar cù a megliu vista di Secrets Bay.A ghjente hà digià cuminciatu à beie bevande ghiacciate di culori brillanti da tazzi adornati cù bandiere giamaicane è americane.Aghju vistu un omu in un capu di capitanu è almenu trè spose prospective - i so vestiti bianchi, cinture è / o veli sò a prova di quessa.L'omu porta una corona di genitali maschili inflati.
U menù hè pienu di elementi ligati à induve simu in realtà è induve simu in teoria.Certi sò distintamente giamaicani (cù strisce rossi) è certi sò distinti americani (cù Twisted Tea).

Aghju pigliatu u mo primu sorsu di u celu à 10:36 quandu era in "vacanze" di "Caraibi".

U tour finisci cù u volu di trè spiriti di a nostra scelta.In altre parolle, a ghjente copia filmati.Aghju bevutu u rum di coconut è pigliò un pocu di u mo rum spiced è vodka di passion fruit.
Avà hè u turnu di entre in i Seacrets.Se vulete veramente visità bè, pudete saltà e linee è sovrapposizioni pigliendu una barca quì.
"U mo capu m'hà pigliatu da Montego Bay nantu à a so barca," Carly Cook, un residente lucale è membru di Seaacrets VIP Gold, m'hà dettu più tardi oghje.
Diversi omi in T-shirt allineati da un latu di a linea, avendu appena statu denegatu l'ingressu per violazione di u codice di vestitu longu Seacrets.Hoodiesùn sò micca permessi eccettu quandu Seaacrets ospita un avvenimentu di football.
U mo sunscreen hè permessu, ma mi sentu fora di u mo elementu.Aghju sbottonatu una di e mo cammisa è persu u mo cappellu per campà un pocu.
Intantu, u gruppu d'amici davanti à mè cattura perfettamente l'estetica caraibica in un grembiule.Questu ùn hè micca una coincidenza.M'anu dettu ch'elli avianu pianificatu u so viaghju è i so vestiti dapoi parechji mesi.
A folla hè cresciuta in modu esponenziale da quandu sò partutu.Diversi bars ghjucanu musica differente per gusti differenti.Aghju intesu u reggae, u gruppu sunava "I Want You to Want Me" nantu à u palcuscenicu principale, è 80s dance-pop suonava in a baia.
Una tempesta hè ancu ghjunta.I nostri celi una volta brillanti sò diventati grisgi, è ùn sò micca sapè s'è no simu in una piovana tropicale o una piovana ligera.Ùn andate in l'acqua avà o mai.

"Sfurtunatamente, l'acqua in l'America di u Nordu ùn hè micca cusì chjara cum'è in l'AmericaCaraibicu," Nikolai Novotsky m'hà dettu.Malgradu questu, hà dettu ch'ellu si divertiva quì à a festa di bachelor di u so futuru gendre.Hè un bellu locu per fà cunnessione, "hè cum'è un picculu resort", disse.
Aghju calciatu i mo sandali à e lance di i cannoni di a nave, pendendu in acque torbide, è intrutu in u mare di balli, bevi è cadaveri languidi chì pieniu tavule, sedie è zattere galleggianti.
"L'umore era perfettu.Ci si passava solu un bellu tempu, » disse Vince Serreta, mustrannu e vongole ch’ellu avia pigliatu da l’acqua.
"Duie anime sta sera", m'hà dettu Owen Breninger.Eccu ellu cù i so cumpagni di football di fantasia.Hè a so tradizione di scuntrà ogni veranu à i Seacrets.Dui di elli anu travagliatu ancu quì cum'è adulescenti.
"Avemu avutu assai piacè.Vi possu dì chì avete vistu assai ", l'amicu di Breininger, Sean Strickland, hà dettu di u so tempu à Seacrets.Strickland,chì hè statu in Giamaica, hà dettu chì Seacrets hà fattu un grande travagliu per catturà almenu una parte di l'essenza di l'isula.


Tempu di Postu: Set-08-2022